2010年8月20日 星期五

Meeting at 8:30am on 8/23/2010

Questions need to be discuss with Dr. Hsieh
1. 博士班課表
2. 文獻搜索策略是否適當,和未來要著重的方向是什麼(哪一個認知的領域和範圍與測驗做連結)
3. 在Exexutive function計畫中,我要做什麼?
4. 未來寫文獻整理時,老師是希望我繳交Word檔,還是把內容寫在我的blog中?我的想法是我希望可以繳交Word檔,老師可以直接在檔案中修改和給意見。假如老師希望我把整理的內容寫在blog中的話,我會希望可能是張貼final的內容。

To be contined........ If I have thought about more questions, I will post them here before Sunday night.

2 則留言:

  1. Looks interesting!
    1. 請完成課表 Excel 檔,寄給我後,再討論,1週之內。
    2. 你先自訂方向後,明列策略,以便討論, ASAP。
    3. 先給修改意見,8 月底之前 (如何給意見,請參看我以前寫過的 blog. I supposed that you've read them all.)。
    4. Word.

    回覆刪除
  2. in addition, please find the current flaws and challenges of cognitive assessments in patients with stroke.

    回覆刪除